شکت و ست کردن آن با استایلتان

ژاکت کوتاه یا لباس ضخیم کوتاه برای فصل پاییز گزینه بسیار عالی است، زیرا به اندازه کت های زمستانی خیلی گرم نیست و به اندازه لباس های تابستانی هم خنک نیست. دقیقاً همین جاست که شکت به شما کمک می کند. بنا به درخواست برخی از کاربران و دنبال کنندگان بخش دنیای مد نمناک، این بخش را به معرفی شکت و سبک ست کردن آن اختصاص داده ایم.

ست با شکت

شکت چیست؟

شکت یک پوشش هیبریدی است که در سال گذشته خیلی در بین مردم محبوبیت پیدا کرد و دوباره در بهار امسال هم بسیاری از افراد به سمت خرید آن می روند و شاید شما آن را در هر جایی ببینید. احتمالاً آن را در فروشگاه های آنلاین هم دیده اید و جستجو کرده اید که این چه استایلی است.

معرفی لباس شکت

بهترین رنگ برای شکت ها در فصل پاییز چیست؟

انتخاب رنگ مناسب برای شکت نیاز به فکر قبلی دارد. از آن جایی که این لباس ها شبیه به ژاکت هستند، در نتیجه باید آن را همراه با چند لباس دیگر بپوشید. پس به داخل کمد لباس خود نگاه کنید و ببینید که از چه رنگ هایی بیشتر استفاده می کنید. معمولا اکثر افراد برای این لباس رنگ هایی مثل بژ، کرم، قهوه ای شکلاتی یا مشکی را پیشنهاد می دهند که رنگ های بسیار عالی برای فصل پاییز هستند و می توانید آن را با هر پالت رنگی ست کنید.

اگر می خواهید جزئیات بیشتری را در رنگ های خنثی برای شکت ها مشاهده کنید، بهتر است که از بافت پرز دار و پفی استفاده کنید. این ژاکت های ضخیم تر معمولاً برای فصل پاییز عالی هستند و یک ظاهر بامزه و جذاب به شما می دهند.

اگر می خواهید از بازی رنگ ها لذت ببرید، می توانید از صورتی روشن، آبی روشن یا حتی سبز و لیمویی هم استفاده کنید که جزء انتخاب های رایج و محبوب افراد هستند. رنگ های پاستلی هم گزینه های مناسبی هستند و می توانید آن ها را با پالت های رنگی متفاوت ست کنید. معمولاً پیشنهاد می کنیم که از انتخاب رنگ های نئونی برای این لباس ها فاصله بگیرید زیرا ست کردن آن ها با رنگ های دیگر کار سختی است.

شکت صورتی

نکته برای شکت های طرحدار

الگو های چهارخانه ای معمولاً در اکثر مغازه ها موجود هستند، زیرا الگو های بسیار محبوبی برای فصل پاییز محسوب می شوند و ترکیب آن ها با ترند های پاییزی می تواند یک ترتیب عالی و شیک باشد. معمولاً الگوهای چهارخانه با رنگ های قهوه ای، کرم، سبز و قرمز محبوبیت بیشتری دارد.

بسیاری از این شکت ها در رنگ های سفید و خاکستری هم به فروش می رسند. اگر نمی خواهید از رنگ های ترند در فصل پاییز استفاده کنید، می توانید به دنبال رنگ های بنفش، آبی یا زرد هم بگردید.

پوشیدن یک لباس مونوکروم با شکت طرح دار رنگی می تواند یک استایل بسیار جذاب به شما بدهد. این شکت های طرح دار جزء جذاب ترین ترند های فصل پاییز هستند و بهتر است که هرچه سریع تر آن ها را امتحان کنید.

با شکت چه چیزی بپوشیم؟

شکت ها معمولاً ظاهری اسپرت به شما می دهند، مدل آن ها کمی افتاده است یعنی لباس در قسمت شانه ها شق و رق نمی ایستد و برای استایل کژوال و روزانه مناسب هستند. اگر نمی توانید استایل مناسبی را برای شکت انتخاب کنید، نگران نباشید. در ادامه به شما توضیح خواهیم داد که چگونه شکت را با لباس های مختلف خود ست کنید.

استایل با شکت

شکت را با چه شلواری بپوشیم؟

شلوار های کتان، بهترین گزینه برای ست شدن با شکت محسوب می شوند. می توانید شکت خود را با شلوار بگ، مام استایل، لگ چرم، شلوار جاگر و ست ورزشی نیز بپوشید و استایل جذابی برای خود ایجاد نمایید. شلوارهای فاق بلند گزینه دیگری جهت ست کردن شَکِت می باشد. برای این کار قسمت جلویی شَکِت را درون شلوار بگذارید و با یک کمربند شیک ست خود را زیباتر کنید.

با شکت اورسایز چه شلواری بپوشیم؟

سایزهای بزرگ معمولا برای فصل پاییز بسیار عالی هستند و نه تنها احساس راحتی می دهند، بلکه شکل بسیار زیبایی هم دارند و شما می توانید در اکثر موقعیت ها از آن ها استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم از شلوار راسته همراه با شکت اورسایز استفاده کنید.

شکت سایز بزرگ بیشتر جلوه کند و شما احساس راحتی بیشتری داشته باشید، می توانید از لگ استفاده کنید. همچنین می توانید شلوار لگ و تنگ طرح دار را انتخاب کنید.

شکت اورسایز

شکت را با چه کفشی بپوشیم؟

بهترین کفش برای ست کردن با شکت کتونی و بوت است. شما می توانید شکت را با شلوار بگ یا مام و کتونی بپوشید و یا شکت را با لگ چرمی یا ست ورزشی و بوت نظامی ست کنید.

زیر شکت جلوباز چی بپوشیم؟

معمولا شکت ها دکمه دارند اما جالب تر اینجاست که شما هر چه قدر آن ها را بیشتر باز بگذارید، جذاب تر می شوید. فقط بهتر است که یک لباس مناسب زیر شکت بپوشید تا جذابیت لباس را چند برابر کنید . اگر از رنگ های مختلف استفاده می کنید و دوست دارید رنگ ها را به چالش بکشید، می توانید شکت را باز نگه دارید و زیر آن از رنگ خنثی یا لباس هایی با رنگ روشن استفاده کنید یا این که می توانید دو رنگ متضاد را با یکدیگر ست کنید.

اگر قصد دارید قسمت جلویی شکت را باز بگذارید، می توانید زیر آن یک تیشرت ساده بپوشید یا درصورت علاقه به استایل لایه لایه، پیراهن جینی با یقه نه چندان ضخیم زیر آن بپوشید و یقه اش را روی یقه شکت قرار دهید.

انتخاب لباس های یقه اسکی، هودی و یقه بزرگ برای روزهای سرد در زیر َشَکِت یک انتخاب مناسب برای تکمیل کردن استایل شما می باشد. اگر به استایل بوهمین علاقه دارید، شکت را کوتاهتر و همراه با دامن یا پیراهنی ماکسی و بوت یا اسنیکرز بپوشید.

هودی و شکت

اصول استفاده از شکت کتان

برای فصل پاییز این شکت ها معمولاً با پارچه های کتان طرفدار بیشتری دارند و شبیه به ژاکت های کتان می باشند. معمولاً سایز آن ها بزرگتر از بدن شماست و حالت گشادی روی بدن تان قرار می گیرد.

معمولا رنگ های پارچه های پشمی، تیره تر از پارچه های کتان هستند و در نتیجه پارچه های روشن تر کتان را می توانید به راحتی برای فصل بهار و شاید تابستان هم استفاده کنید. یعنی در واقع می توانید ژاکتی داشته باشید که برای همه فصل ها قابل استفاده است و معمولاً این شکت های کتان را با جین کتان ست می کنند.

همچنین می توانید رنگ شلوار جین را با لباس خود ست کنید و از دو تناژ متفاوت استفاده کنید که ظاهر مونوکرومی بسیار عالی می دهد. جین آبی کلاسیک و شکت های خاکستری و تیره تر نیز برای این فصل بسیار عالی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *